środa, 25 czerwca 2014

Rozstrzygnięcie Candy :)

   Witam Was bardzo ciepło i ogłaszam z radością zakończenie mojego pierwszego Candy :)
Udział w rozdaniu wzięło 21 uczestniczek, które spełniły moje wymagania. Bardzo się cieszę, że dołączyło Was tak wiele.

    Nagroda w moim pierwszym Candy wędruje do... Lexie's Art ! Gratulację!
    Mail w sprawie adresu do wysyłki został już wysłany :)

    Oto fotorelacja z losowana, w którym pomagała mi moja kotka ;)

    Ale to nie wszystko!
    Postanowiłam przyznać nagrodę niespodziankę jeszcze jednej osobie i spontanicznie poczyniłam dodatkowe losowanie.
    Niespodzianka wędruje do... Marcepanowej Panienki. Wielkie gratulacje ;) mam nadzieję, że prezent się spodoba.


   Spodobały mi się te rozdania, więc pytam Was czy macie ochotę na więcej?
  Jakie nagrody wolicie? Gotowe wyroby czy karnety do wykorzystania na zamówienie w Malowanej Szafie

  Jeszcze raz Wam dziękuję za udział! 

7 komentarzy:

  1. Super! Jeszcze raz dziękuję! :-)
    Chyba pierwszy raz kotek mnie losował :-D

    Uwielbiam rozdania, a co fajniejsze do wygrania? Nie mam pojęcia - sama zabawa jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu! Patrzę, że są wyniki, czytam uważnie, podziwiam kota no i trochę smutno, że te prześliczne kocie pysie nie do mnie trafią... A tu nagle niespodzianka! Radość przeogromna! :D
    Gratuluję zwyciężczyni! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne<3.
    Chcemy więcej.
    Odezwij się do mnie na emailu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę doszukać się Twojego maila, zapraszam Cię do kontaktu
      lumpeksowaszafa@gmail.com

      Usuń