piątek, 18 kwietnia 2014

Miętowe trampki DIY

    Od wczoraj wciąż szaleję z farbami do tkanin i wymyślam nowe wzory. Od dawna chciałam pomalować tenisówki. Kupiłam kilka par w świetnym miętowym odcieniu i zabrałam się do planowania aplikacji. Od razu do głowy wpadł mi słodki kotek Pusheen, który okazał się być bardzo wdzięcznym tematem malunków.


   Każda para butów miała być z innym rysunkiem, ale tak miło się tworzyło, że pomalowałam już pusheenowo 3 pary, w tym jedną dla siebie. 
   Poniżej trampki wzorowane na powyższym gifie :)


 
    A tutaj buty z Kotkiem śniącym o nutelli. Te są moje, ale drugie z tym samym motywem zrobiłam na sprzedaż.


    Trampki do kupienia na allegro po kliknięciu baneru po prawej stronie bloga :)
 

9 komentarzy:

  1. Oh jak ja uwielbiam te kotki <3 Takie słodziaki *.* Świetni Ci wyszły na trampkach, ten śpiący jest genialny :D Pozdrawiam! http://vaylebyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, sama chętnie wbiłabym się w takie trampki! :-D Tworzysz tu naprawdę niesamowite rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za udział w candy u mnie.
    Twoje kotki na tenisówkach są urocze. Wyszły bardzo pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ten kot jest taki cudowny!
    Już mam pomysł na bransoletkę, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kolor i uwielbiam koty! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pusheen to mój ulubiony internetowy kot! Widziałam już z nim kilka ubrań (bluzki, bluzę), ale butów jeszcze nigdy!
    Swego czasu chciałam zrobić sobie takie "arbuzowe" buciki, ale w moim mieście nigdzie nie mogę dostać tanich farbek do tkanin :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Te drugie super :) no i zabawne do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przeglądam Twojego bloga i ogólne pozytywne wrażenie zepsuł właśnie ten post - sprzedając rzeczy z pusheenem, łamiesz prawa autorskie i raczej nie stawiasz siebie jako twórcy w dobrym świetle.
    prace, które są Twoje, autorskie, ogląda się dużo lepiej. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodkie te trampki, kot i nutella, dwie cudne rzeczy ^^ . Malujesz farbkami czy mazakami?
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń