niedziela, 27 kwietnia 2014

Ręcznie malowana koszulka DIY i zapowiedź CANDY

 

    Ciąg dalszy szaleństwa z farbami do tkanin. Tym razem wzięłam na warsztat dwie zakupione na tą okazję koszulki. Poszukiwałam inspiracji pośród różnych gotowych t-shirtów i uznałam, że wdzięcznym motywem będzie zwierze, ale w klimacie azteckim. Zaczęłam więc od wyboru fajnej wektorowej grafiki, która nadałaby się na szablon. Gdy znalazłam to, co mi odpowiadało wydrukowałam obrazek na kartce A4.
    Aby ułatwić sobie pracę oraz wypróbować nowy pomysł, przypięłam wydrukowany rysunek na paletę, a na to nałożyłam koszulkę jak normalnie do malowania, ale tym razem grafika przebijała przez biały materiał w ten sposób, że była widoczna dla mnie i mogłam odrysowywać przebijający się kształt. Niektóre detale były słabo widoczne, więc miałam na monitorze wyświetlony oryginał.
    Podczas odrysowywania zmieniłam nieco kontury tygrysa dzieląc je na segmenty, w ten sposób chciałam osiągnąć wcześniej opisany aztecki styl. Użyłam to malowania neonowych kolorów, które na białej tkaniny prezentują się wzorowo :D
   Początkowo zielony motyw nie był zaplanowany, jednak po namalowaniu samego tygrysa mało mi było kolorów. Geometryczny wzór wzdłuż malunku dopełnia zgrabnie całości :)

Tutaj szablon do pobrania dla chętnych -> Klik szablon

A tutaj można odwiedzić mój sklepik na allegro, w którym jest dostępna ta koszulka -> MOJE ALLEGRO


    Zauważyłam, że według statystyk coraz więcej osób odwiedza mojego bloga, ale wciąż mało komentarzy lub obserwacji, które motywowałyby mnie do dzielenia się z Wami moimi pomysłami. W związku z tym chciałabym zapowiedzieć candy, które rozpocznie się w kolejnym poście. Do rozlosowania będą nagrody niespodzianki, które, mam nadzieje, zachęcą Was do większej aktywności :) Więc warto obserwować Lumpeksową już dziś aby nie przegapić pierwszego (i nie ostatniego) candy na tymże blogu. Zapraszam!

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tymi farbkami, wydaje się naprawdę łatwe i przyjemne, plus ładnie to wyszło na tej koszulce :)
    zapraszam: la-xuxua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, zazdroszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń