poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Ręcznie malowane koszulki dla braci

    Korzystając z okazji, że na święta przybywają do nas goście z dwójką małych chłopców, postanowiłam iść za ciosem i spróbować się w malowaniu dziecięcych koszulek. 
    Kupiłam dwie, jedną dla pięciolatka, a drugą dla trzylatka. Chciałam aby wzór na bluzeczkach był spójny, dlatego jakiś czas zastanawiałam się nad tym, co namaluje. Analizowałam kreskówki, które lubią dzieci, wszystkie możliwe motywy, no i oczywiście chciałam podkreślić, że są to bracia. 
    Olśniło mnie: Bolek i Lolek! Chłopcy uwielbiają tą bajkę, postacie są łatwe do namalowania, a dodatkowo można rozłożyć ten motyw na obie koszulki. Chciałam aby aplikacja była na środku z jakimś drobnym napisem. Wtedy odkryłam, że na większej z koszulek jest skaza na dole bluzki. To małe rozcięcie popsuło mi szyki i aby nie kupować nowej bluzki postanowiłam zmienić plany dotyczące malunku. 
   Zszyłam delikatnie rozcięcie i żeby zamaskować szew postanowiłam namalować postacie niżej. Tak więc noga Bolka jest namalowana na szwie i na pierwszy rzut oka go nie widać. Przy aplikacjach na dole bluzki środek pozostał pusty, więc napisałam na każdej "Najlepszy brat na świecie" i narysowałam strzałkę, która wskazuje na stojącego obok brata :) Taki zabawny motyw dla dwóch ciągle kłócących się łobuziaków. 

    Dzieciakom koszulki bardzo się podobały i zaraz chciały je ubierać. Od razu dostałam zamówienia na Spidermana, samochody i inne postacie z bajek, których nazw nie jestem w stanie powtórzyć :P
   Mi bardziej się podoba Lolek, może dlatego, że wyszedł mi ładniej no i kolorystycznie też jest przyjemniejszy.




7 komentarzy:

  1. Pomysł jest świetny. Obie koszulki wyglądają fantastycznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze aż pożałowałam że mój syn nie ma brata ;( super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Bolka i Lolka :) I zawsze zastanawiam się: gdzie jest Tola? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię oryginalne i ręcznie wykonane prezenty, strasznie bym się cieszyła, gdyby ktoś kiedyś dał mi własnoręcznie wykonaną koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Świetne te koszulki :) Nie dziwię się, że chłopcom od razu przypadły do gustu :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne, pomysł bardzo mi się podoba :-)
    Zapraszam do mnie :_)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można zamówić takie koszulki? Proszę o kontakt mailowy plonkab3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń